تعمیرات صوتی و تصویری

مجموعه دلتا فیکس با بهره‌مندی از پرسنلی مجرب، کارآزموده و با تکیه‌بر سال‌ها تجربه، خدماتی تخصصی و حرفه‌ای درزمینهٔ تعمیرات صوتی و تصویری ارائه می‌دهد. تفاوتی ندارد سیستم صوتی و تصویری شما از چه نوعی باشد و دقیقاً در کدام بخش دچار اختلال شده باشد. ما خرابی انواع سیستم‌های صوتی و تصویری را با دقت تمام بررسی می‌کنیم تا علت بروز مشکل را کشف کنیم. در قدم بعد با استفاده از تجهیزات پیشرفته اختلال پیش رو را برطرف می‌کنیم.

انواع مختلف سیستم‌های صوتی و تصویری شامل تلویزیون، سینما خانگی، کنسول بازی، انواع سیستم‌های صوتی، لوازم برقی آرایشی و انواع مختلف هارددیسک هستند. تعمیرات صوتی و تصویری دارای جزئیات بسیاری است و در هر یک از این موارد متفاوت است. برای تعمیر این دسته از لوازم برقی لازم است در ابتدا تعمیرکار منشأ خرابی را پیدا کند. سپس با استفاده از تجهیزات مناسب، اقدام به رفع نواقص به وجود آمده کند.

تعمیر تلویزیون

برای تعمیر تلویزیون لازم است مشخص شود مشکل به وجود آمده در بخش سخت‌افزاری دستگاه است و یا نرم‌افزاری آن. خرابی در اغلب تلویزیون‌ها با علائمی همچون پرش تصویر، عدم پخش صدا، خاموش شدن و روشن نشدن دستگاه و یا ضعیف شدن چراغ‌های آن نمود پیدا می‌کند. برای انجام این دسته از تعمیرات صوتی و تصویری راهکارهای مختلفی وجود دارد.

برای مثال تعمیرکاران برای حل مشکل پرش تصویر پنل تلویزیون را به‌دقت بررسی می‌کند تا به علت بروز این اختلال پی ببرد. برای رفع مشکلات مربوط به صدا نیز مین برد تلویزیون بررسی می‌شود.

این اختلال اغلب در بلندگو و یا پاور تلویزیون رخ‌داده و قابل تعمیر است. در هر یک از بخش‌ها تنها درصورتی‌که قطعات فرسوده و خراب قابل تعمیر نباشند، تعمیرکار اقدام به تعویض آنان می‌کند.

تعمیرات صوتی و تصویری

تعمیر سینما خانگی

سینما خانگی از دیگر تجهیزات صوتی تلویزیون است که به‌عنوان اسپیکر جهت بهبود کیفیت صدا استفاده می‌شود. اگرچه عملکرد سینمای خانگی در عموم برندها یکسان است، اما ممکن است تعمیرات صوتی و تصویری آن متفاوت باشد. عمده اختلالات احتمالی در زمان استفاده از ساندبار مربوط به بخش صدا است. برخی از ایرادات متداول در زمان استفاده از ساندبار شامل موارد زیر می‌شود.

  • روشن نشدن ساندبار
  • ازکارافتادن ساندبار پس از راه‌اندازی و روشن کردن آن
  • قطعی صدای دستگاه
  • عدم خوانش سی دی و فلش متصل شده به سینمای خانگی
  • داغ شدن بیش‌ازحد دستگاه در حین کار
  • اختلال در عملکرد بلندگوها
  • تولید صدای ناهنجار
  • خرابی اتصالات دستگاه

تعمیر سینما خانگی

تعمیر کنسول بازی

کنسول‌های بازی بخش دیگری از تعمیرات صوتی و تصویری را به خود اختصاص می‌دهند. ایرادات احتمالی ممکن است در بخش‌های سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و یا هردوی آن‌ها رخ دهد. ازآنجایی‌که ورژن کنسول‌ها تفاوت بسیاری با یکدیگر دارند، ایرادات به وجود آمده نیز متفاوت خواهد بود.

خرابی در کنسول بازی با علائمی همچون نمایش پیغام خطا در هنگام بازی، داغ کردن بیش‌ازحد کنسول، لرزش بی‌مورد دسته‌ها و عدم هدایت درست بازی نمایان می‌شود. گاهی نیز اتمام زغالی دستگاه منجر به اختلال در کارکرد دکمه‌ها می‌شود. توصیه می‌شود برای حل هر یک از این موارد لازم است به یک تعمیرکار حرفه‌ای مراجعه کنید تا نواقص به وجود آمده را به شکل تخصصی برطرف کنید.

تعمیر سیستم‌های صوتی

تعمیرات صوتی و تصویری خانگی، عموماً مربوط به سیستم‌های صوتی است.

سیستم‌های صوتی انواع مختلفی دارند و خرابی در هر یک از آنان متفاوت است. به‌طور معمول اغلب سیستم‌ها از 8 بخش اصلی برخوردارند که شامل توییتر، وافر و ساب وافر، آمپلی‌فایر، کاپوننت، بلندگوی اکتیو و پسیو، اسپیکر و هدیوننت می‌شود.

خرابی در هر یک از این بخش‌ها با اختلالاتی مشهود در صدا نمایان می‌شود. سیستم‌هایی که در معرض آسیب‌های فیزیکی همچون اصابت ضربه، افتادن از ارتفاع، آب‌زدگی و نفوذ مایعات هستند با احتمال بیشتری خراب می‌شوند.

سایر دلایل خرابی در مشکلات نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و همچنین نوسانات برق خلاصه می‌شود.

تعمیرات صوتی و تصویری

تعمیر لوازم برقی آرایشی

لوازم‌آرایشی برقی به تجهیزاتی گفته می‌شود که به‌منظور آراستگی و تمیزی ظاهر مورداستفاده قرار می‌گیرند. انواع مختلف اتوی مو، سشوار، بابلیس، ریش‌تراش، اپی لیدی و … ازجمله لوازم‌آرایشی برقی هستند که هر یک عملکرد مخصوص به خود را دارند.

ازآنجایی‌که هر یک از این تجهیزات دارای حساسیت نسبتاً بالایی هستند و طراحی متفاوتی دارند، عیب‌یابی و تعمیر آنان به شکل تخصصی صورت می‌گیرد. برای هر یک از این دستگاه‌ها برندها و مدل‌های مختلفی وجود دارد که تأمین قطعات و فرآیند تعمیر آنان را متمایز می‌سازد.

 

تعمیر هارد دیسک

هارددیسک یکی از قدرتمندترین تجهیزات ذخیره‌سازی هستند که به‌منظور حفظ و نگهداری اطلاعات شخصی به کار می‌رود. در خرابی هارددیسک عواملی همچون اشتباهات انسانی، ایرادات سخت‌افزاری و یا نرم‌افزاری دخیل هستند. عواملی همچون موارد زیر نیز در خرابی هارددیسک مؤثر هستند.

  1. نگه‌داری نادرست و استفاده غیراصولی
  2. نفوذ بدافزارها به حافظه هارد
  3. باگ و یا خطاهای نرم‌افزاری
  4. ایرادات ناشی از ناسازگاری نرم‌افزار
  5. مشکلات ناشی از استفاده نرم‌افزارهای کرک شده

برای رفع این مشکلات لازم است در قدم اول یک تعمیرکار حرفه‌ای و زبده منشأ خرابی را تشخیص داده و بامهارت بالایی که دارد، اقدام به تعمیرات صوتی و تصویری کند.

تعمیرات صوتی و تصویری
برای کسب اطلاعات و دریافت خدمات مربوط به تعمیرات تلفن همراه از طریق شماره‌های زیر با متخصصین مجموعه ما در ارتباط باشید.
اطلاعات تماس:


  • تلفن: 44271401-021

  • تلفن: 44271402-021
  • واتساپ: 09351630557
  • تلفن همراه: 09120290557
  • آدرس: خیابان ستارخان، برق آلستوم، نبش خیابان صحرایی (روبروی آتش‌نشانی)، ساختمان جوانه، طبقه 3، واحد 1

درخواست سرویس